maartje.reismee.nl

Mi familia en Aruba

Bon Tardi!

Iedereen echt super bedankt voor de leuke kaartjes, smsjes en berichtjes die ik heb gehad voor men verjaardag!

Ongeveer 2 weken geleden zijn Pa, Ma en Jan langs geweest op Aruba. Begon al hectisch aagezien op airportaruba stond dat arkefly pas om 15.45 binnenkwam. Ik had gelukkig geregeld om van 7 tot 13.00 te werken, maar toen kwam binnen dat de vlucht er al om 12.20 zou zijn (kwam ik om 12 uur achter) Snel gevraagd of ik weg mocht en gelukkig stond ik 2 minuten voortijd voor de poort waar die witte Valkenswaardertjes uit kwamen lopen. Niet dat ik zelf zo bruin was, had namelijk 11 dagen achter elkaar op het kantoor gezeten en amper een zonnestraaltje mee kunnen pikken.

Auto was al gehuurd, hele relaxte Amerikaanse slee, helaas had ik met men domme kop op de rental parkeerplaats geparkeerd waardoor ik en ma bijna werden weggesleept. Maargoed, op Perle D'or alle spullen afgedropt en eventjes de kamers laten zien. Als eerste moesten we natuurlijk eventjes een duik maken in het zwembad onder het genot van een heerlijk BRIGHTJE. Dezelfde avond zijn we langs men werk in het hotel gegaan, waar we hartelijk werden ontvangen door Estella (PM Seamstress) die zij dat we moesten gaan dansen. Even mijn begleider voorgesteld en een Governmentsuite in het hotel laten zien.
Ma dacht het wel aan te kunnen even over heel de Marriott Property heen te lopen maar dat bleek achteraf tegen te vallen waardoor we verplicht werden bij het strand nog even te genieten van een BRIGHTJE. Dezelfde avondn og gegeten bij Salt & Pepper (tapas restaurant).

De eerste vrije dag hebben we gechilled op Eagle Beach, waar ik al snel het Happy Hour van de strandtent introduceerde, oftewel de rest van de vakantie hebben we bijna elke dag tussen 5 en 6 op het strand een cocktail genuttigd. Hetzelfde geldt voor de BRIGHTJES, die werden ook al vanaf dag één final ingeslagen..

De rest van de week zijn we nog naar Manshebu beach geweest (check foto's!), naar national park, pa en ma zijn nog naar baby beach geweest en hebben we heerlijk gegeten bij de vele terrasjes op de highrise.

Ook hebben we vaak 's avonds bij Pam Pam gezeten wat die week wel bezellig bleek te zijn. Vele bacardi's baas gemaakt en ook Pa heeft weer meerdere flessen ontdenkt om aan zijn assortiment in de Kerkakkerstraat toe te voegen. Ik heb dan ook al weer de opdracht gekregen om op de terugreis op curacao 3 flessen in te slaan (strak plan). Hier hebben we dan ook even de Paardenlul (ipv paardenkut) geintroduceerd, Bacardi Apple/ Spa rood.

Na 9 dagen genoten te hebben van toch weer iets bekends uit Valkenswaard moesten we dan toch afscheid nemen. 's Ochtends heb ik Pa, Ma & Janus uitgezwaaid op Perle D'or en ben ik de schade op mijn kamer (waar janus sliep) maar eens gaan herstellen. Mij kennende is dit niet gelukt en heb ik dit pas echt eergister gedaan, oftewel het leek alsof er een behoorlijke tornado door mijn kamer was heengeraast.

De afgelopen weken is er weinig leuks gebeurd, op de Paddockavonden na. De Hooibergshotjes blijken nog steeds niet lekker te vallen (binnenkort filmpjes). Ook de woonboot is weer in volle toeren opgang gezet (oftewel bij Stef Ekkel- de woonboot, met z'n alle op de grond zitten in een rijtje en roeien maar).

Verder heeft Anita vandaag men ticket naar London geboekt, als alles doorgaat ga ik de 15e wanneer ik terug kom dezelfde dag nog naar London waar Nadine en Anita me opkomen halen van het vliegveld. Die donderdag is Anita jarig! Zaterdag ochtend vlieg ik dan weer terug zodat ik nog optijd ben voor EXTREMA!

Op dit moment moet ik nog 21 dagen werken na vandaag en dan ben ik 11 dagen vrij en kan ik lekker genieten van het mooie Aruba! Over 1.5 maand ben ik weer thuis, VALKENSWAAARD!

Nou tot over 1.5 maand en geniet van het eindelijk wat mooiere weer in Nederland!

AYOOOOOOOOOOOOOOOOO Maartje

1 reactie

Anne van Doorn schrijft:

vet vet vet.. sorry, heeeel laat: nog gefeliciteerd! straal vergeten he, eens uit het gezicht... ik ben wel rete jaloers nog steeds op dat kneiter lekker warme perfecte eilandje van je.. en wij zitten hier in nederland waar het eens in de 4 dagen 'warm' is!
Have fun nog, als ik jou was zal ik de laatste dagen 25 hours/aday op het strand liggen..

Vul onderstaande velden in om een reactie te plaatsen op dit reisverhaal.

naam *
bericht *
   Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.

Laatste reacties

Meer reacties

Blijf op de hoogte!

Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres: